Hurra

Hurra Hurra för mig som fyllde halvvägs till 50 igår.
Det firades med ett första arbetspass efter en lång mamma ledighet.
Hade turen på min sida att det blev ett kort pass, 8-13, tur då jag hade en del att göra inför kalaset.
Gjorde bort städningen och bakningen dagen innan, så egentligen hade jag väl inte så mycket att göra mer än att handla, hämta baren och göra tårta, men det kändes bara så stressigt :p
 
Hade en trevlig födelsedag med nära  och kära, och mycket presenter, det bästa som hände igår var att Simon överraskade oss och stod bakom dörren helt plötsligt, efter att ha varit borta en hel vecka i älgskogen ❤ Oj vad glada vi blev, vi som trodde han skulle komma hem sent på kvällen.
Beställde hem mat från Pizzerian, var ju trotsallt min födelsedag, så fuskade till det lite ;)
 
Idag skulle vi haft en liten 25års fest här hemma, och barnen skulle ha farit till mommo och ray, men alicia vaknade med hög feber stackarn ❤
Ska jag vara ärlig kändes det rätt så skönt, för varit inte alls nå peppad.
Så idag ska vi ha mys dag hela dagen lång, eller hela helgen kort rättare sagt.
För känns som att vi knappt kommer att se varandra då båda nu jobbar och Simon far upp och jagar varje helg!
 
Bröjade morgonen idag med att ligga kvar i sängen och bara vara allihopa, klev sen upp och åt den efterlängtade frukosten, te med rostmacka o ost på, LÖRDAG = FRIA kalorier.
 
Har lämnat Iphone världen och köpt mig en Anroid, än så länge är jag bara nöjd med kameran, bara därför jag köpte den också!
Eller så ska jag väl inte säga, är nöjd med den. Men när man är van med Iphonens appar så känns Anroidens appar helt jävla B. Som blogg appen tex, den var toppen och den som är till Anroiden är så jävla kass!
Försökte skirva ihop ett blogginlägg 3 gånger igår, men gav upp då det bara försvann hela tiden!
 
Nu ska jag gå och pärla med simon och Alicia, medans Liam sover.
Sen ska vi fara och handla godis, chips och dipp till kvällen :)
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0