Fredag

Äntligen fredag, men blandade känslor.
Känns helt underbart att gå hem Alicia som varit uppe i byn hos fammo och farfar sen i måndags!
Första gången jag har varit utan henne så här länge, plus att hon var där med Simon förra helgen! Hon har nog haft hur kul som helst, då hon knappt haft tid att prata med oss i telefonen :)
Och fredag då här på hösten betyder ju att mannen i huset åker upp och jagar! Så det är ju det tråkiga!

Men ikväll kommer Ema och har idolmys med oss :)
Och imorgon kommer Elin med familj och umgås.

idag är det ju även kanelbullens dag!
Jag har då faktiskt inte tänkt baka bullar, då jag jobbar till 16.15.
Var riktigt sugen på bullar tidigare, så kommer hjärtat och Liam förbi jobbet med en påse bullar och en Cola Zero :)
Dock tog jag bara en bulla, och goda var dom!
Och det lyxigaste av allt var ju att jag fick pussa på Liam så hör mitti ett arbetspass <3

Nä, nu ska jag fortsätta jobba!

/N





med en påse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0