Stanna, försvinna?

Hoppas detta väder är här för att stanna nu! Fast lite varmare vindar hade ju inte skadat!

Börjar dagen med att promenera ner till dagis och lämnat gumman, och fortsatte med en PW på drygt 6km efter det!
Och det gjorde jag även igår.
Nu jävlar finns det inga bortförklaringar, fettet och dom sista kg ska bort!!

Igår kom Ema hit på förmiddagen, och vi låg och stekte på altanen i timmar!
Sedan gick vi ner och hämtade Alicia från dagis och fortsatte att ute :)

Idag kommer mormor, morfar och mormors bror hit och äter lunch, SURSTRÖMMING, ska bli så jäkla gott!
Nu när vi har köpt våra ute möbler så kan vi ju äta här :) eftersom jag inte får äta surströmming inne :p

I helgen ska vi upp till byn, är någon jaktmässa som Simon vill gå på.
Hoppas på att det blir soligt och varmt!

Sen har Simon bara en vecka kvar tills han får semester i 24 dagar ❤
Då lär vi ha fullt upp då vi har en massa att göra på gården, men vi får ju ändå umgås och vara med varandra.

Och så ska vi till Lycksele på en mini semester, som jag bokade i förrgår, bo på hotell 2 nätter, gå på djurparken och bara njuta av varandra ❤ ska bli så mysigt!

Nu ska jag börja förbereda lunchen, och hänga ut tvätten i väntat på att prinsen ska vakna.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0