...

Igår eftermiddag blev äntligen familjen komplett ❤ oj vad vi alla tre har längtar efter honom!

På dagen igår lämnade jag barnen hos min käre mor och Ray, för att få fara och handla i godan ro med Ema.
Hann mycket på så kort tid när man är barnfri ;)
Stannade hos mor en stund gör att barnen skulle få gunga och leka och sen for vi hem!

Väl hemma passade jag på att packa upp alla varor medans barnen sov i bilen i garaget.
Började även med middagen som fil bli något så enkelt som korv och makaroner.

När Simon kom hem så vakande båda barnen, Liam blev blyg och Alicia glad över att pappa hade kommit hem :)
Och vi alla fick presenter, och inte en utan flera!
Liam fick en polisbil och en basker, Alicia fick ett armband, halsband, film och stämplar och jag fick två ljuskyktor och en trätext där det står family :) ❤

Efter middagen och lite bus for vi till Tuna för att köpa en ny vagn till Liam ac en kompis.
Så nu har vi sålt våran, väntar bara på att den ska bli hämtad!


Nu fick jag precis främmande, Elin, Isabelle och Ellie o Tim.
Så nu ska jag gå och vara trevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0