Behöver pepp!

Eländet är äntligen över!
Efter 6 dygn med spya och diarré, en ner bajsad soffa(som ej gick att rädda), 3 paket våtservetter, 2 blöjpaket, 1 liter sköljmedel, en massa tvätt, 4 hushållsrullar, 2 paket vätskeersättning, en torr Liam efter all duschade och en less mamma är det nu slut på detta!
Älskade älskade Liam har äntligen fått bli frisk ❤

Så idag har vi varor ute!
Inte varit ute på en vecka, kan säga att det var JÄVLIGT skönt att få komma ut och röra på sig och få friskluft!
La Liam i vagnen(somnade direkt) och jag o alicia promenerade ner till dagis där vi lekte :) var ute i nästan 2 timmar.

När vi kom hem gick vi förbi våra grannar, Alicia ville se på deras utgulliga små valpar!

Sen kom mormor och morfar, så då fick vi in och började med maten, Liam stannade ute på bron då han fortfarande sov, han sov i 3.5 timma!

Lyxade till det så här på en söndag och åt smördegsinbakad fläskfilé fylld med vitlöks cantadoue, champinjonstuvning och klyftpotatis :) det var MUMMA!

Imorgon börjar det nytta livet igen!
Fy faan vad jag har fuskat nu, blir så arg på mig själv!
Och har små ätit som bara den nu den här veckan när vi bara varit hemma!
Huja va dåligt samvete man får!
Så imorgon börjar sockeravgiftningen!
Ska även försöka komma igång med den där förbannade träningen!
Mina 8 kilo ska fan i mig bort nu!
Hade inte skadat med lite pepp, eller någon som står och skriker på mig dag in och dag ut!
En personlig tränare som flyttar in hit hade inte skadat!

Med det säger detta fetto god natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0