Skönt!

Yeeey, vågen visade -1.3 kg imorse :)!
Kändes jävligt skönt!
Fast många kg kvar ännu.
Men snart, snart, snart är jag i mål!

Man hinner mycket på dagarna med morgonpigga barn :)
Började morgonen med att äta frukost.
Efter frukosten började jag och små plocka, och det ledde till grovstädning på toaletten :)
Tog sedan en paus, gav Liam lunch, och efter lunchen somnade han, och Alicia ville se film, så då passade mamman på att göra bort dagens träning!

När träningen var gjord, så fortsatte jag med städningen, då Liam fortfarande sov och Alicia titta tv.
Dammsög, skura, torkade alla dörrar, ordnade i Alicias garderob och rum :)

Tog en dusch när allt var klart, och när jag var färdig så gick vi alla 3 och lekte i Alicias rum :)

Eftermiddagen har spenderats hos grabbarna, svärmor och svärfar har kommit och ska vara över helgen :)

Simon och svärfar har varit på kulturenshus och kollat på Plura nu ikväll :)
Och vi andra har bara tagit det lugnt, alla 3 barnen har badat bubbelbad :)
Och somnade nästan direkt efter badet :p

Nu kom jag precis tillbaka hit, varit och häntat upp karlarna i stan och köpt kvarg!
Så nu ska jag/vi hem och äta, är dö hungrig!

Hejpahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0