Så är det

Det var en besvikelse att ställa sig på vågen i fredags då den bara visa -2hg :(
Fast samtidigt så är -2gh NER, 2hg NER och inte upp! Får se det positivt!
Är bara att a tjuren i hornen, och visa kroppen vem som bestämmer! Kämpa på och inte ge upp!
Även fast det känns jäkligt jobbigt ibland, just det att man måste väga allt man äter, att inte bara kunna laga mat och sätta sig att äta utan att behöva tänka på någon annat!
Men som sagt, bara kämpa på!

Helgen har vi spenderar uppe i byn!
Har varit ute och kört skoter och grillar korv både lördag och söndag :)
Haft tur med vädret hela helgen, kors i taket! Varmt och soligt.
Liam stannade hemma med fammo och Simons mormor när vi var och skotra.

Kom hem sent igår kväll, lagomt till Så ska det låta :)
Så vi packade upp oss och sedan satte vi oss i soffan och kollade tv!

Idag har vi vaknat före tuppen(som alla andra dagar).
Började dagen med frukost, sen fick jag och barnen in i Alicias rum för att leka :)
Byggde med lego, och sen fick jag leka Liam, det är Alicias nya lek.
Hon är mamman och jag(eller någon annan vuxen) ska vara Liam. En enkel och avkopplande lek, eftersom Liam oftast ska sova, och hon ligger och sjunger för en, eller ligger och håller om en :) sötnosen!

Efter att vi lekt en stund ville Alicia se film, så satte på Musse pigg till barnen och då passade jag på att göra bort dagens träning! Skönt att göra bort den på morgonen.

Sedan klädde vi på oss, for in till stan och mötte upp Ema för att sen gå på isvägen i det härliga vår vädret :)!
Fick ihop 5km.

När vi kom hem passade jag på att städa medans Alicia tog en tupplur och Liam lekte på golvet.
Dammsög, plockade och dammtorkade!
Skurningen gör jag imorgon!

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt, jag och Alicia är ny duschade, Liam sover och nu ska vi kolla -familjen annorlunda :)

Måste ju berätta att Liam blivit så stor och duktigt, ställer sig mot allt just nu :)!!

/N


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du mäter väl med måttband också? Att väga sig kan ju vara en stor skillnad från dag till dag,:)

Svar: Jo absolut! Mäter alla kroppsdelar i stort sett ;)
Nathalia

2013-03-12 @ 07:08:54
Postat av: Sandra

Okej men vad bra :) Lycka till =)

2013-03-12 @ 14:50:23
URL: http://Vilmasmammasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0