PUH vilken dag!

Det börjas kännas att man varit vaken sen 03 inatt!
Liam har haft det jobbigt, varit jätte snorig, hostig och tung andad.
Har fått kliva upp och suga snoret, och inhalerat guldklimpen ❤
Han har somnat om i min famn, så har jag lagt ner han i sängen och så har han vaknat efter en kvart eller så.
Sen kom gumman över til våran säng och sa: Mamma håll om mig, och det värmde i mamma hjärtat ❤
Sen vaknade hon till och sa att hon var kissnödig, våran duktiga och stora tjej!
Tänk att hon varor helt blöjfri i snart 4 månader, och delvis blöjfri(bortsett från nummer 2) i drygt ett halvår tror jag :)

Kl 06.00 klev vi upp jag och han, satte och i soffan och mös till Nyhetsmorgon, storasyster kom upp just efter halv sju och kröp ner med oss ❤

När vi förde Alicia på dagis så somnade Liam i bilen på vägen hem.
Så klädde av han, la han i sängen och passade på att göra dagens träning under tiden han sov.
Han sov i 3 timmar, stackarn var nog helt slut efter natten!

Halv två var det dags att hämta hem Alicia, och även ha utvecklingsamtal :)
Att man blir stolt när dom säger en massa positiva saker om våran älskade dotter ❤

När Simon kom hem från jobbet var det dags att återigen fara till dagis, på invigningsfest :) Där det bjöds på korv, bus och lek!
Roligt att se alla föräldrar som man aldrig annars ser, är jätte många familjer här i byn!
Man borde starta upp någon mamma-pappa grupp här, så man kan träffas och surra.. Det vore nått..

Efter vi varit på dagis for vi iväg och handla, och svängde även förbi intersport och köpte nya handskar till mig, och ullstrumpor till Alicia, så nu ska vi inte frysa när vi ska köra/åka skoter i helgen!

Var hemma hemma just efter halv åtta, packade upp alla varor, och gjorde kväll, satte mig på arslet halv nio!
PUH vilken stressig och hattig dags det har varit!
NU ska jag bara göra kvällstoa och sen gå och sova, barnen och Simon sover redan ;) ❤

Imorgon är det fredag, och då är det vägning och mätning på schemat, är nervös! Tror inte att jag gått ner mer :(
Men vi håller tummar och tår!

God natt allesammans.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0