Minus är minus

God morgon!

Fredag idag, och det innebär invägning.
Vågen visade -6hg, och det är jag ändå nöjd över, eftersom jag gjort alltid själv denna vecka, inte vägt någon mat, eller följt några recept, men man se ju allt i bakhuvudet vad man på ett ungefär får äta och hur mycket :)!
Och i lördags var ju en fuskdag, åt på Max och sedan var vi ut på kvällen, och där blev det några drinkar och cider som INTE var low carb! Så trodde faktiskt att vågen skulle visa plus idag!


Nu ska jag kliva upp, barnen har redan klivit upp och är med farfar, så jag och Simon fick ligga och dra oss en stund, SKÖNT!
Iofs kände jag mig ganska utvilad när Liam vakande 7, för själv somnade jag med Alicia på soffan innan 21 :) haha.

Får se vad denna dag har att erbjuda.
Blir nog att fara ut med skotern till slalombacken, grilla och åka pulka :)
Ikväll blir det att kolla hockeyn, vi beställde hem den igår, så då håller vi tummar och tår för vårat lag!

Have a nice day!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0