Hipp hipp hurra!

Hipp hipp hyra för min älskade lillebror som fyller 16 år idag ❤
Och det har vi firat med tårta, kakor, bulla här hemma hos oss :)

Dock har jag tyckt lite synd om mig själv börjat stått och bakat idag! Jag som aaalltid smakar av degen, och speciellt kladdkaka smeten, den är ju tametusan godare än själva kakan!
Men nej nej, där stod jag och baka 2 sorters kakor+tårta utan att smaka en droppe! Duktigt gjort av mig tycker jag!

Istället fick Alicia skicka av slickepotten och skålen, oj så glad och smutsig hon blev :)
Hon var så duktig när hon hjälpe mig att baka!

Tidigare idag har jag och Liam umgåtts med Ema, medans Alicia varit på dagis!
Vi for in till stan, tog en lunch på salladsbaren, och passade på att hämta ut bilderna på Liam då jag ändå var i stan!
Så imorgon ska dom upp på väggen! Jippiie :)

Våran lilla gosse har blivit tokförkyld igen, snorig, hostig och tungt att andas! Så nu börjas det om, inhalera, inhalera, inhalera, torka näsa, torka näsa, torka näsa. Stackars prinsen ❤
Hoppas den inte håller i dig lika länge som den andra förkylningen, och hoppas att Alicia slipper!

Igår ställde sig Liam upp alldelens själv mot fotöljen, flera gången om ❤
Och i fredags började han att krypa, på alla fyra, långa stunder, och nu gör jan den hela tiden :)
Tiden går så fort! Snart springer han!

Och Alicia, hon blir också bara större och större! Hon känns så himla stor lill gumman våran ❤
Jag hade velat stanna upp tiden och bara njuta av nuet!

Näe nu ska jag sova, är skit trött och frusen!
Väntar på att min bättre hälft ska komma från duschen, och krypa ner under mitt täcke för att hålla om och värma mig!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0