Ett snabbt inlägg

Även idag bjuds det på en härlig vår dag! Det gillas.
 
Gumman är på dagis, Liam sover och jag har precis gjort bort dagens träning!
Vilken skillnad det är på träningen om man jämför från första dagen till nu, och då är jag bara på min andra vecka!
Uppvärmingen känns inte lika jobbig och tungt, nu går tiden skit fort och har fått höja hastigheter många steg..
Även plankan går smidigt, gör inte alls lika ont i svanken, i början kändes det som att svanken skulle gå av!
 
Nu är träningen inte ett måste längre, utan det har blivit en rutin! Och det är stor skillnad, för när det är ett måste känns det inte lika kul!
Givetvis är det enklare på tis-tors då Alicia är på dagis, för då kan jag träna när Liam sover..
Men dom övriga dagarna får jag försöka underhålla dom medans jag tränar, och ibland måste man avbryta när dom blir less. Fast det har faktiskt gått bra än så länge, Alicia är så himla duktig att underhålla sig själv och sin bästa lillebor ❤
 
Väntar på att Ema ska komma och att Liam ska vakna, får se om vi kanske tar och klär på oss och går o går i det fina vädret!

Näe nu måste jag gå o äta mellanmål
Här ska ni få ett tips på världens godaste och enklaste mellanmål!
1,5 dl Kvarg/Kesella lätt
1 dl Mjölk 1.5%
1 dl frystna Hallon
och en skvätt fun light jordgubb.
Mixa ihop allt med en stavmixer och NJUT!
Man kan även sätta i en halv msk krossade linfrön för längre mättnads känsla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0