Lycksele

God morgon.

Bilresan hit gick bra, förutom att vi höll på att krocka!
Körde på en 90 väg, oså står det en bil och väntar på att få köra ut vid en liten avtags väg, bilen släpper bilen som är framför mig och den kör idioten bara ut, och kommer ut över halva körbanan.
Så jag får ju pallbita(var uppe i drygt 100km/tim), däcken bara skriker och får stopp på bilen 2 meter framför idioten!
Det sjuka är att jag en minut innan hade suttit och slagit igång musik på telefonen, så hade jag suttit och kollat ner en stund till hade jag aldrig hunnit reagera på den där bilen och det hade blivit en rejäl krock!
Jävla idioter som inte kan köra bil!
Kan säga att adrenalinet rusade i kroppen, hann tänka tusen tankar!


Annars har vi det toppen här i Lycksele, hur mysigt som helst att ses ifrån och bara vara med varandra ❤

Igår när vi kom fram for vi och åt middag direkt, innan vi chockade in.
Efter att vi checkat in gick vi ner till lekrummet som dom har här på hotellet då barnen fick leka av sig lite :), sen gick vi ut och promenerade runt lite här i den lilla, mysiga staden.
När vi kom tillbaka till hotellet böt vi alla om till badkläder och gick ner spa avdelning och bada :)
Och det gillade båda barnen skarpt!
Sen gick vi upp till rummet o duscha, och mös framför tv:n resten av kvällen men en stor godispåse :)

Nu ligger alla och sover o jag har precis gjort mig i ordning, så ska väcka dom andra så vi kan gå ner och äta frukost, som jag längtat!! :) mmmummms.

Efter frukosten blir det att fara iväg till djurparken :)!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0