Projekt!

Projekt, efter projekt. Hinner kanppt avsluta ena så gör jag oss ett nytt projekt!
 
Alicia fick sig en lekstuga igår av momma och moffa i födelsedags present, fick välja mellan en helt ny eller denna begnadnade, tog den begagndade(fråga mig inte varför), eller det vi sa var att det ör enklare att få den FÄRDIG hit levererad, än att börja bygga upp en helt ny.
Men idag har jag iaf rivit altanen och räcket på lekstugan, ska bli nytt då det var slitet!
Ska även måla om det utvändigt och invändigt.
Samt sy upp gardiner, klä lite möbler och fixa till där inne, så jag har det jag gör :p
 
Oså passade jag på att måla lite på räcket medans Liams sov lunch, men hann inte med mycket så vaknade han, och det är ju omöjligt att måla med han vaken p 
Snart kommer mamma och ray, dom ska underhålla min barn medans jag målar lite till :p
 
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0