Snälla gode Gud

Ett steg närmare!
Haft möte idag med Bohlins, suttit och gjort lite ritningar över hur vi ska ha övervåningen, så nu väntar vi vara på alla olika pris förslag!
Hade gärna vunnit lite pengar innan dess ;)
Ska bli så kul och framförallt SKÖNT att få det klart! Längtar tills bastun är i bruk :)


Ikväll ska jag ut och jobba, är ett tag sen sist, sisådär 8 månader ;) man blir lite arbetsskygg då man inte jobbat på länge, men samtidigt så ska det bli kul att få göra lite annat och känna sig behövd bortsett från mamma rollen :)

Tänkte unna mig en solning efter jobbet, passa på då jag ändå är inne i stan!

Ja herregud va Liam är rörlig, han ligger inte still där man stoppade han, han se dig överallt! Och ibland förstår jag mig inte på HUR?!
Han rullat sig fram och ålat dig baklänges än så länge! Men det är nog inte många dagar kvar tills han fattar att man kan åla sig frammåt :) fy farao va tiden går fort!
Tänk, snart går han också!! Oj oj

Näe nu ska jag leka med barnen en stund, sen göra iordning middagen så det hinns innan jag måste fara!


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0