Ska jag?

Börja plugga eller inte?
Är så sugen att läsa barn och ungdomssjukvård! Den är på 10v, därav 5v teori och 5v praktik.
Den stora frågan är om jag skulle klara av det?
Skoltiden var inte ens dans på rosor om jag säger så.. Men man kanske har blivit "bättre" med tiden, tvivlar ju!
Tål att tänkas på..

Idag har vi varit och fotat Liam på ateljé grodan, en 7 månaders fotografering, samma som vi gjorde då Alicia var liten.
Tänkte göra likadant kollage på Liam som vi har på Alicia :)
Men ska tillbaka dit imorgon och bestämma vilka bilder vi ska ha.
Var alldelens för svårt att bestämma utan Simon, jag och mamma hade beslutsångest!

Slängde ihop älgkött i pitabröd med tillbehör till middag idag, göttans var det.
Efter middagen for jag och hämtade upp mamma och Elin för att sen fara o bättra på brännan, det behövdes verkligen!
Och samtidigt fick jag en dos av min älskade vän ♥ två flugor i en smäll :)

Nu ikväll passade jag på att dammsuga och sluta, då barnen hade somnat.
Är som enklare att göra det när som sover, annars är det små fotspår över allt :p

Ska mysa med min bättre hälft nu innan läggdags ♥

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0