Sjuka

Sjukstuga var det här!
Nu har Alicia också blivit förkyld :(
Började med hosta igår kväll, liknande krupp hosta, och i natt fick hon feber!
På morgonen hade hon 39, fick en supp och blev lite piggare nån timma efteråt, men nu ligger hon på soffan och sover.
Liam är fortfarande jätte förkyld, än så länge feberfri isf! Men han är också jätte hängig, och ligger just ju nu och sover!

Borde egentligen också passa på att sova då det inte blev mycket av den stan i natt, men som vanligt när man får sova är man inte trött!

Hade sååå gärna velat gå ut och göra bort dagens promenad i det vackra vädret, men det går ju inte.
Så får gå på bandet ikväll, suck!

Det som är när man bara är hemma och lite uttråkad, är att jag blir så jävla sugen på allt! Vill till att små äta hela tiden! Oväder är ju inte alls bra!
Får försöka hitta nått att sysselsätta mig med..

Får se om barnen hinner bli piggare till imorgon, då vi ska upp till byn för att fira farbror Jens som fyller 20 år.
Men är dom så här hängiga far jag ingenstans med dom. Då stannar vi hemma och kurerar.

Månnetro vad man ska ta och laga till middag idag?
Är så less på att alltid försöka komma på vad som ska ätas till middag! Tänk om någon hade kunnat ta över det, bara i en vecka eller så, gud så skönt!

Nu vaknade gumman, så ska mojsa ner mig i soffan med henne 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0