Längtar!

Nu är det bestämt och betalt!
Den 15/2 börjar jag ta PT-online med Olga :)! Är taggad som fasiken! Hoppas på bra resultat!
Och självklart kommer jag att blogga om maten och träningen, hålla er uppdaterade med andra ord :)

~
Igår städade jag bort den mysiga och fina julen!
Fick något ryck på morgonen då vi vakna, kände vara att nääääe, nu ska det bort!
Det blev så ljust och fint här hemma :)
Nöjd över mina snälla barn som så nöjt lekte med varandra medans jag stökade på här :)
Och Alicia hjälpte till emellanåt!
Hann med allt förutom att ta bort ljusen från granen innan Simon var hemma, då det överlät jag till honom(med mening) hihi ;)

Men innan granen plockades ner i kartongen så dansades den ut, av mig, Simon, Alicia och Matti :)
De tyckte Alicia var kul.
~
Idag har vi varit passat på att bra ute på förmiddagen, då solen lös!
Var lite kallt, men man blev varm då man drog både pulka och bob :)
Vi tog med oss kusinen Tim ut också :)
Sen gick vi in till tandlund's på en kopp kaffe :)

Nu ikväll har vi inte gjort så mycket, vara tagit der lugnt.
Mannen i huset är på galej, och jag o varje ligger i sängen och tittar Pippi :)
Har två trötta barn, men som inte vill sova :p

God natt!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0