Humöret på topp

Efter en kaffekopp, massage av älsko och en promenad på 6km i det härliga vädret med musik i lurarna dämpades huvudvärken! Och då var humöret på topp igen.
Däremot har nacken inte gett med sig än! Ska till sjukgymnasten imorgon igen, får se vad som görs då..

När jag kom in från promenaden möttes jag av en lycklig tjej som hade kommit hem från shoppingen, hon hade fått nagellack och en pyjamas :)
Möttes även av färdig middag som svärmor och svägerskan kokat ihop, köttbullar, mackaroner och potatis :)
Blev en tidig middag, vi åt just efter två :p
Bara för att folket från korpis skulle få i sig mat i magen innan hemfärden.

Kvällen har bestått av lek, bus, dans och skratt!
Lekt med dockor i Alicias rum, Alicia har även badat och Liam stod i gåstolen i badrummet o tittade på sin idol :)

Efter badet satte vi ossalla fyra och titta på så ska det låta :)
Sen var det läggdags för dom små, så få slog vi på Pippi och båda fick ligga i båda sängen, jag kröp ner med dom och mös medans pappa S tog en dusch, och då han var klar bytte vi av så jag fick duscha :p
När jag klev ut ur duschen, som tog max 10minuter, hade båda barnen somnat.

Så då satte vi oss i soffan och tittade klart taken 2 som vi började att se igår!

Nu sova!

God natt
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0