...

Äntligen har jag parkerat arslet i soffan, och skönt är det!

En fullspäckad torsdag har det varit.
Dagen började med att vi förde gumman till dagis, i -26! Och då klart var dom inne idag.

Efter att vi lämnat henne for vi hem en snabbis, gjorde oss iordning och for sen och mötte upp Elin o Isabelle på babysången :)
Liam gillade det, eller egentligen, vad gillar inte den ungen? :)
Men Alicia i den åldern älskade babysången, men då gick jag nästan varje torsdag sen hon var 2 månader tills hon började dagis!
Men eftersom ingen jag känner(väl) är mamma ledig har det inte blivit att jag gått med Liam, är inte och har aldrig varit en sån som kan gå själv..
Men ska faktiskt ta mig i kragen och börja gå!
Nästa torsdag ska Alicia få följa med, det lovade jag henne.

När vi var klar där for vi och snabb handla, hämta Alicia på dagis och sen hem!

Middagen idag fick bli grekisk pytt i panna med kyckling istället för fläskfilé, och det vart dom en munorgasm, fy tusan så gott!
Men Simon kände nog inte desamma :p

Mormor och morfar har varit förbi ikväll :)
Så vi drack kaffe och åt semlor(inte jag), lyxade till det eftersom Alicia fyller 2 år och 6 månader idag :p

Sen så fick Alicia ta ett bad, äta välling och nu sover hon, och det gör även Liam :)

Har passat på att både dammsuga och skura medans dom sover!

Vi ska nog snart göra desamma, tänkte läsa några sidor idag, har inte haft tid med det på ett tag, och har varit så himla trött på kvällarna så har somnat direkt jag lagt mig!

Hej då


Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen de där med att det är så trist och inge roligt att gå på vissa aktiviteter och sånt själv känner likadant är ju alltid roligare med sällskap =).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0