Partaj!

Varför ska helgerna alltid gå så fort?
Man hinner ju knappt börja njuta av dom så är dom slut! Och desamma gäller sommaren, som man nu kan säga är slut, deprimerande!
Man planerar alltid en massa dom ska hinnas, men man hinner knappt hälften känns det som!

Helgen har varit toppen iaf!
Igår hade vi 50års partaj här hemma för älskade mamma ❤
Så vi var väl ca 30 personer här som hade hur trevligt och kul som helst, med hos mat, skratt, show, sånger, lekar och mingel enda in i små timmarna!
Vi fick och la oss kring 05 tror jag att den han bli!
Så när Liam vaknade kl 09, kände man sig rätt så sliten och trött!
Fast det var bara att dra på sig smile banden och kliva upp :)
Hade mycket att stå i idag, städa, plocka, städa, plocka och tvätta!
Golven var äckliga, eller äckliga var bara förnamnet!

När allt det var klart så har vi inte gjort många knop resten av dagen!
Inte ens middag har jag orkat göra, så det fick våran granne laga till oss(pizzerian)!

Simon har fått låna en skylift nu ikväll av Johannes och Maria(dom nya grannarna), som stressat med sin målning så att han fick låna den och måla klart takkupan, så nu är han nästan klar!
TACK! Det var guldvärt!

Imorgon är sommarlovet slut för tösen, känns både kul och tråkigt!
Kul för att hon ska få leka och göra annat än bara vara med oss, och tråkigt för att man är van nu att ha henne vid mig hela tiden!
Så imorgon bitti blir det att vakna till väckarklocka, och eftersom hon ska börja en helt ny avdelning för större barnen så ville dom att man skulle följa med 1-2 dagar, som en slags inskolning.
Mamma och Ray kommer och är med gossen, så att jag ska kunna ha full fokus på Alicia då man är där!

Nä ku ska jag fan i mig sova, är tröttare än tröttast!

God natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0