Inskolning

Inskolnings dagen nr 3 har också gått bra :)
Idag var första gången jag gick ifrån och sa hej då, dock var jag bara borta en kvart, men han blev lite ledsen när jag gick, men det hade gått över direkt!
Imorgon ska jag gå ifrån igen, och vara borta drygt 30min, får se hur det går :)

Idag har försök nr 1374848373 på det nya livet börjat!
Det började ju bra iaf, ätit bra och promenerat en mil efter att vi hade varit på dagis :)
Men ikväll har jag och Ema smaskat i oss chili nätter och popcorn till idol, men det får jag väl promenera bort imorgon då!

Idag efter att vi hämtade Alicia på dagis har det varit mamma pappa barn lek på hög nivå!
Alicia har varit mamma, jag Liam och Liam har varit storebror :)
Ganska skönt och mysigt att leka det, då jag mest ska sova, och Alicia sk ro om mig, mysa med mig och läsa för mig ❤

Känns som att förkylningen sakta men säkert smyger sig på mig!
Förhoppningsvis så blir det inge mer än huvudvärk och snor!

Igår så bokade vi biljetterna till Melissa horn som ska spela i december :)
Egentligen hade vi bestämt att vi skulle se Winnerbäck, men ångrade oss indiska sekund! Hade helst av allt velat se båda, men blir alldelens för dyrt!
Då vi i november ska fara några tjejer på spa övernattning på pitehavsbad :)
Så har mycket att längta till!

Nu ska jag försöka sova, tidig uppstigning imorgon.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0