Hoppsan

Oj hoppsan, är ett tag sen jag skrev!

Vad har hänt sen sist?
Inte mycket faktiskt!

Målat, målat och målat!
Varit på stranden och Arcus när vädret har tillåtit, och umgåtts med vänner :)

Förra helgen var jag på klassfest, alla gamla Tuna 9or, tyvärr kom det bara 12 st av över 60, hahaha, men vi hade riktigt kul ändå :)! Roligt att träffa alla efter så många år :)
Nästa år drar vi ihop ett 10års jubileum!

Igår kom äntligen efterlängtade Ema hem efter att ha varit i Cuba 1 månad!
Så hon, och lina kom förbi igår kväll, och sen kom även mamma och Ray :)

Idag på dagen har jag och barnen varit hos dom nya grannarna, surrat en massa, lika trevligt som vanligt :)
Och sen kom Ema, mamma och Ray hit, så då passade jag på att måla det SISTA till altanräcket, och fick hjälp av Ema :)

Efter middagen for jag och Ema o köpte det sista som behövs till Kräftskivan som vi ska ha imorgon :)! Ska bli skit kul!

Just nu sitter jag och vräker i nig choklad, medans Alicia sover här på soffan, Liam i sin säng och Simon fick över till grannen och skulle göra nå..
Jag och Alicia skulle se haja läget, men tog bara några minuter så sov hon, så sitter här och kollar det själv :p

Ska strax gå och sova!
Blir en fullspäckad dag imorgon :)
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0