En dag med fullt upp!

Första inskolnings dagen på dagis för Alicia gick bra :)
Hon var lite blyg och ville bara vara med mig nästan hela tiden, men mjuknade lite efter ett tag!
Bestämde att idag skulle jag bara vara där i 30 minuter med henne och sen lämna henne där, just för att jag vet att är jag där med henne så är hon bara med mig hela tiden, då hår blygheten ledig över, hur många dagar jag än skolar in!
Och det hade gått jätte bra, var så skönt att höra :)!

När jag hade lämnat Alicia så tog jag och mor en promenad och mötte upp Ema, fick ihop näsan 8km idag :) skönt att göra bort det på morgonen!

Eftermiddagen har vi spenderat på Leos lekland, från kl 12.30-17.00!
Barnen och även vi vuxna var heeelt slut efter flera timmars lek!
Leos lekland är som ett paradis för Liam :) haha där kan han verkligen springa hur som helst!

Så slut att jag somnade på kökssoffan när jag kom hem, det händer typ aldrig!

Mannen for sedan på hockey och så gick jag o barnen över till Maria och Johannes där vi blev bjudna på lyx kvällsfika, nybakt sockerkaka :)

Sen hem, duschade barnen, la dom, dammsög, skurade och när hemmet var städat och barnen hade somna tände jag ljus, slog på allsång på Skansen på play, och parkerade arslet i soffan där jag åt lite ost och kex, muuuums!

Nu sova, är både trött och frusen!
God natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0