Oh my lord!

Liam är nu äntligen feberfri efter 3 dagar med hög feber! Måste ha varit den där 3 dagars febern.

Idag har vi varit o shoppas lite på storheden, jag, barnen och momma :)
Handlat lite nya kläder till mig, 2st baden baden stolar(visst heter dom så?) och lite rengöringsmedel till hemmet.
Blev tipsad av en vän om ett medel som skulle vara bra till rostfritt, som skulle ta bort fettfläckar och fingeravtryck.
Och jag har blivit frälst! Är det bästa medlet jag har haft att göra med!!
Allt som vi har i rostfritt ser ut som nytt!
Har varit omöjligt att torka av kylen och frysen tex, har sett lika förjävlig ut när man stått och skrubba i flera minuter!
Men som sagt, detta medel tackar vi gudarna för!!

Alicia hade med sig sin Pippi väska och Pippi börs, så hon har fått köpa sitt egna smink och läppglans för sina egna pengar idag :)
Som hon så stolt har sminkat sig med ikväll :) ❤

Hämtade upp Ema på vägen hem från storheden, så hon åt middag med oss idag, blev så enkelt som makaronerna korv, fast själv åt jag sallad och kycklinge som blev över igår :)
Efter middagen så svirade vi om till träningskläder och gav oss ut för en intervall träning! Jogga/gå
Fick ihop 7.2 km :)! Var heeelt slut när vi kom hem!

Nu sover båda barnen, mannen är nyklippt och duschad, och jag är nyäten!
Så nu blir det sängen nästa, är uppe på övertid!

Imorgon ska jag på healing(får se om det funkar, lite skeptisk) och ansiktsmassage :) som min älskade mormor bokat och gett till mig ❤
Visst vet du att du är världens bästa?
Och att jag älskar sig så otroligt mycket!
Skulle kunna göra vad som helst för dig!
Min bästa vän och förebild!

Med dom orden säger jag god natt!
/N


Kommentarer
Postat av: Anonym

3dagars feber ger massa utslag så de går inte att misstro sig om den.

Svar: Jasså det visste jag inte? Alicia hade 3 dagars feber (enligt barnmorskan) då hon var liten, och hon hade då inga utslag?
Nathalia

2013-04-09 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0