Ingen rubrik

Alicia sov hela natten lång i eget rum i natt ❤ Våran duktiga älskade tjej!
Däremot så bar Simon henne till våran säng innan han for till jobbet, då hon drömde, så slapp jag gå dit :p
Så vi fortsatte sova en timma till innan Liam väckte oss :)



Jag älskar fredagar! Då vet man att man har hela helgen framför sig att umgås allihopa, inge jobb och inge dagis! ❤

Idag har vi varit på vift, jag och barnen har varit runt på storheden med Elin och Isabelle :)
Först Clas Ohlsson, sedan H&M, Euro sko, Toys r us, media markt, stadium outlet och sist storhandla på Willys :p
Shoppade en dvd till Alicias rum, nya shorts till mig och MASSVIS med mat!
Och Alicia har varit så duktig, gått hela tiden, inget gnäll om att hon vill åka vagn, trots att hon var jätte trött redan innan vi for! Hållt humöret uppe hela tiden!
Då blir man stolt och glad som mamma ❤
När vi sen for och handlade blev däremot Liam jätte missnöjd och less, grät av och till från det vi kom in till Willys tills vi gick ut därifrån!
Ingenting var bra, både jag och Alicia försökte göra han nöjd och glad :p
Men sen somnade han i bilen på väg hem, och det gjorde även Alicia, och där sov dom länge!

På vägen hem hämtade vi upp Ema, och väl hemma började vi med middagen.
Middagen idag blev grillat!
Grillspett, Hemmagjord klyft potatis, pepparsås och tzaziki, behöver jag ens säga att det knullade i munnen?
Till efterätt gjorde vi vit choklad pannacotta med hallon och lite mörk choklad, fredags lyx med andra ord!

Efter middagen har vi bara surrat och umgåtts, svärföräldrarna kom i eftermiddags också, även Ellie och Tim.
Så i natt sover våran gumma hos Tandlund's.

Även denna helg är fullspäckad!
Vårloppisen imorgon och Leos lekland på söndag :)!

Nu måste jag försöka sova, upp tidigt imorgon för att fara och kolla på skrot :)

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0