Hopplahej

Ställde mig på vågen idag, 2 veckor sen sist! Till min förvåning har jag varken gått upp eller ner, trodde jag hade gått upp, så blev ett litet leende på läpparna. Men efter helgen blir det att skärpa till sig och börja träna igen!
För innan juni SKA jag ha gått ner mina 8 kg!!!
 
Glömt att skriva om i massagen i tisdags, eller skulle ju egentligen ha fått healing, men det levde om så jävlust utanflr rummer, dom höll på att bära ut nå möbler. så då fick jag en halvkroppsmassage och ansiktsmassage stället, och det var lika skönt det! Och behövigt!
Skulle tillbaka någon annan dag för att få healing, är så sugen på att testa om det verkligen funkar!
 
Kvällen spenderades ovanligtvis inte hemma, utan på jobbet! 16-21, ett kort pass.
Och ska dit även ikväll, 15.30-21.
Roligt att få göra något annat än att agera städerksa, kockerska och mamma :)
Fast iofs så gör jag nästintill samma sak på jobbet :p Hahaha..
Men kul att få känna sig behövd utanför hemmet :)
Och framförallt, få in lite extra pengar, för man blir inte miljonär av att vara mammaledig precis!
 
Igår gick jag, Liam och Ema på stan, medans Alicia var på dagis.
Köpte mig 2 toppar till mina blusar jag köpte tidigare i veckan, köpte även en skit snygg skinnjacka :)!
Men irriterad blev jag när jag kom hem, då fick jag ett mess från Kapphal att dom har 25% rabatt på valfri vara idag!
Tänkte faktiskt vara så fräck att fara tillbaka dit och lämna tillbaka jackan, och köpa om den igen!
Nog för att det bara handlar om 125 kr, med det är 2 blöjpaket :) Haha..
 
Efter middagen for jag o hämta upp Ema och mor för att sedan fara och bättra på solbrännan :)
 
När jag kom hem sov båda barnen för natten, så jag och min bättre hälft mojsade ner oss i soffan och mös framflr tvn.
 
Just nu sover Liam i vagnen, somnade i bilen när vi förde Alicia till dagis, så han har sovit i 1,5 timma.
Själv har jag hinnit tvätta 2 maskiner med tvätt, och tänka nu gå och plocka ut ur diskmaskinen, och sen förbereda middagen, vad den nu ska bestå av idag?
 
/N
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0