Växer så det knakar! ♥

Liam fick en OK stämpel i rumpan av läkaren på 2 månaders kontrollen idag ♥
Han väger nu 5470g och är 60cm lång :)

Efter läkarbesöket for vi hem, tankade lilleman o sen la jag han i vagnen o började måla bodan!
När jag hade 3 ynka plankor kvar att måla på framsidan blev Lism olycklig o otröstbar i vagnen, så fick avbryta för att gå in o ge han mat, så nu ligger han o äter ♥
Får se om jag hinner måla dom där plankorna innan det är dags att hämta hem gumman, tror inte det.. Men då får jag måla klart när Simon kommer hem!

Var ändå tur att han ville äta, för höll på att få mjölkstockning, så har fått sitta o tok massera bröstet medans han har ätit, så nu har det släppt! Som tur är!!
Hade mjölkstockning 2 ggr med Alicia, och det är det VÄRSTA jag någonsin varit med om.. Så jag är alltid skit orolig att jag ska få det igen.

Nåväl, uppdatering kanske sker mot kvällskvisten om orken o tiden finns!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0