Så här får det bli..

Då jag var lite osäker på vad det sägs om lchf och gi vid amning gick jag in o Googla det, och som vanligt finns det dom som är för och emot!
Men nånting jag blev lite skraj för vad
att det stod att vid snabb viktminskning utsöndras det gifter i kroppen som går ut i modersmjölken.
Så nu efter jag läst alla sidor för och emot har jag bestämt mig för att köra min egna diet som kommer att vara så här
- INGET socker, alltså yoghurt, drickor, saft, sylt, godis, etc.
- En rejäl nedskärning av kolhydrater, dvs att äta potatis, ris och pasta så sällan som möjligt, och när jag väl äter det så blir det fullkorn och väldigt lite!
- Inget bröd och sånt dyrligt!
Och MOTIONERA!

För hur mycket jag än vill gå ner så kommer ju Liam i förstahand!!
Men på detta sätt ska jag försöka sakta men säker att gå ner i vikt, eller iaf gå ihop mig, till den 27 november!

Imorgon ska jag på efterkontrollen, så då ser vi om det är OK att börja träna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0