Så duktigt ♥

Denna dag har erbjudit skratt, dans, musik, stan, mat o mys!

Började morgonen med morgongympa efter frukosten :)
Slog på musik på hög volym, så stod jag o Alicia o dansa för fulla muggar :) hon gjorde som jag sa o gjorde, upp med armarna, skaka på rumpan, upp med benen osv :) gullungen ♥ Och mamma/mommo och Liam tittade på :)


For sedan in till stan för att lyssna på mammas kompis som skulle sjunga i missions kyrkan. Var riktigt rogivande att lyssna på, inte varje dag man går till kyrkan ;)
Alicia, hon somnade i rays famn, så kul tyckte hon att det var :p
Kanske är det man ska göra vaje söndag, gå till kyrkan ;)

Innan kyrkan så hann vi gå på några affärer, köpte 3 nya trosor till Alicia :)
Som varit så himla duktig idag! Har bara bytt 2 kissblöjor, första var nattblöjan och den andra var blöjan hon hade få vi var på stan, resten har hon kissat på pottan :) Min duktiga tjej ♥

Efter kyrkan gick vi till Max som fick stå för matlagningen idag :)

Nu ikväll har vi haft myspys ♥
Alicia somnade på vägen hem från stan, så hon vaknade inte fören just efter sju..
Medans hon sov såg jag o Liam en film på 5an, "Remember me". Riktigt bra film, grät som ett barn i slutet!

När Alicia vaknade poppade vi popcorn som vi smaskat i oss medans vi tittat på körslaget o myst :)
Och hör o häpna, vi har även smaskat i oss polly o dumle :)!!
Hade en överlycklig tjej när jag frågade om vi skulle äta godis, eftersom att det inte är det vanligaste vi gör i detta hem, försöker att inte ge henne godis då jag tycker att små barn inte ska ha mycket av den varan!!

Så vi har ätit en o annan godis :) dom 4a första var riiiiiiktigt goda, sen blev jag ärligt talat äcklad o besviken! Trodde det skulle vara godare än de var..
Fy farao så sött! Håller mig till den 70% mörka chokladen istället..
Fast inte konstigt då jag nästan hållt mig från godis o sånt i 3 månader..

Nu har vi mojjsat ner oss i sängen o tittar på Alvin och gängen som Alicia fick av sin mommo igår ♥
Hon verkar tycka om den, skrattar o ler emellanåt :)

Från det ena till det andra...
Har tappat mint 40 läsare av att jag inte länkar ut på Facebook då jag skrivit ett nytt inlägg. Och orsaken till att jag inte länkar ut är att det inte går via mobil appen! Det tycker jag att dom borde fixa!
Och med det säger jag god natt!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0