Så duktig ♥

Våran duktiga tjej var helt blöjfri igår efter dagis :)! Och då var vi iväg med bilen, hon var ute o lekte hos mommo, utan blöja, och hände ingen olycka :) Blir 7e dagen idag utan blöja :)
Och idag skulle dom testa ha henne utan blöja på dagis, för första gången, spännande :)!
Behöver jag ens säga hur stolt jag känner mig över våran lilla prinsessa ♥ Men samtidigt känns det lite vemodigt, sanningen kommer ikapp en att hon inte någon bäbis nå mer, nu är hon ju "stora" tjejen! ♥
 
 
Igår var jag o mamma o solade, ray satt i bilen o väntade med Liam :)
Efter solningen gick vi, och mommo, o fika på Friends by bo, drack en choklad latte, mmmh så gott det var!
När vi var klar där skjutsade jag hem mamma o ray o for sedan o hämta hem Alicia från dagis :)
 
När vi kom hem ställde vi oss o gjorde trolldeg, som vi sen bakade med, men den blev lite för lös, så vi satte undan den för att torka lite o tog fram playdooh degen istället, satt i lekte/baka med den i över en timma :)
Sen när Simon kom hem böt vi bara om o for sedan till mommo o ray för att äta middag, mammas kycklinggryta o ris, som jag längtat så efter :)!!
Och där blev vi till kvällen..
 
 
Nu sitter jag här i soffan, Liam sover här breved mig..
Ska faktiskt göra älgköttsoppa för första gången i mitt liv :) Får se om den blir ätbär :p ..
 
 
Påtal om något helt annat..
Far en Gul skåpbil, med polsk regnr, och rekar här i Rutvik/björsbyn!
Samt en man på cykel som far o försöker sälja nå små träfigurer, och (låtsas) vara stum! Och säkert ser om man är hemma..
Hujja, tycker sånt är så förbannat obehagligt! Jag som är så jävla mörkrädd, blir ju inte bättre av att man vet detta!
 
Näe nu ska jag gå o börja med köttsoppan..
 
/N
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0