Redan!

Då var det torsdag(redan), en dag närmare till den icket efterlängtade helgen!
Eftersom S ska fara o jaga, o vara borta hela helgen..
Jag kommer nog vara den enda som inte kommer att längta efter helgerna, eftersom att jag kommer att vara gräsänka varje helg, ett tag framöver(tills jakten är slut).. BLÄÄÄ!

Fanns ingen ork till att blogga igår kväll, la all tid till att bara vara på kvällen ♥

Men innan det hade jag/vi fullt upp!
Först slängde jag ihop älgskav o potatismos till middag, o när jag stod o lagade maten kom mommo o moffa förbi :)
Moffa, han gick ut o målade, men han hann inte måla länge så börjafettet att SPÖ regna! Från att vara toppen ödet till att regnet bara öste ner! Jävla skumt..
När middagen var uppäten och undan plockad begav vi oss ut för att jag skulle få fortsätta att måla bodan, eftersom det blev kanon väder igen, o medans jag gjorde de underhöll Simon barnen o fixade lite i bilen emellanåt :)

Efter ett tag ville gumman gå in, så då gjorde vi de..
Duschade henne o sen gick Simon o natta henne, tog mindre än 10 minuter så sov hon :p
Resten av kvällen spenderade vi i soffan framför tv:n..

Natten har varit mindre kul för min sessa ♥
Hon vaknade efter ett nångång o grät, försökte lugna o trösta henne, men hon grät bara mer o mer.. Förökade fråga om hon hade ont någonstans, och efter en stund tog hon sig på vänster öra o sa aaaj! Så gav henne en supp och tillslut så somnade hon om ♥
Och när hon somnade om så tog det inte länge så vakna Liam o ville ha mat :) o sen vaknade alicia rätt så tidigt, just före åtta nångång..
Så jag har alltså inte sovit så jätte bra i natt..

Idag har Alicia fått vara hemma från dagis..
Ringde till VC, men dom tyckte att vi skulle avvakta eftersom hon inte har feber eller är medtagen, och hon verkar inte ha nå ont i örat nu..
Båda mina små barn håller på att bli förkylda ♥Liam är jätte täppt i näsan av o till, och Alicia börjar också bli lite snorg..

Hela förmiddagen har vi suttit i soffan o bara myst ♥
Var nyss ut i garaget o målade sista varvet på dörrarna till bodan..

Nu ska jag gå o fixa lunch till gumman, sen får vi se om vi går o vilar en stund.
Har sån fruktansvärd huvudvärk! Kommer från nackhelvetet!

Hejpahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0