Ingen rubrik

God tidig morgon!
Sitter här i sängen o ammar Liam, trött som jag är tänkte jag skriva några rader här för att hålla mig vaken :p
Fick avbryta amningen o gå o byta blöja eftersom att han brakade loss mitt i maten ;) o inte så lite heller, har aldrig hört det braka så mycket o högt från en sån liten rumpa :p
Plus att jag gav han lite nödroppar då jag var upp o böt på han, sög även lite med näsfridan, och nu är han inte de minsta täppt, skönt!
Tror att mina små barn håller på att bli förkylda ♥ fast det har man ju räknat med då dagistiden(läs basillusktiden) har börjat..

Idag är det dagen D(op) :)
Liiite nervöst är det, vet egentligen inte varför?
Men man vill ju att allt ska gå smidigt och vara perfekt, är ju ändå en stor dag i ens liv :)
Och att maten ska räcka till alla, det är min största oro, att det inte ska göra!
Fast oftast så oroar man sig helt i onödan, oså blir det massor över..

Var igår på dagen o häntade alla smörgås tårtor o for o lämna dom i lokalen, sen på kvällen var vi dit o fixade till det sista i lokalen.,

NU har han både ätit o "rapat" klart, så nu ska jag lägga ner han i hans säng o fortsätta min "skönhets" sömn..

God natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0