Hipp hipp hurra!

Börjar man bli gammal när man tycker att ens födelsedag är som vilken dag som helst ;p?

Varit o lämnat sessan på dagis, efter det passade jag på att fara o handla det som behövs till tårtan :)

Just nu sitter jag o ger lilleman mat.
Elin och Isabelle är på väg hit o ska umgås med oss :)!

Sen när jag hämtat hem sessan ska vi baka negerbollar o slänga ihop tårtan som vi ska bjuda på när folket kommer i eftermiddag :)

Det hade gått jätte bra för sessan att vara blöjfri på dagis igår :) När jag kom o hänta henne hade dom precis tagit på henne blöjan efter hennes begäran, och när hon kom hem(efter hon bajsat) fick hon ta på sig trosorna igen, och var utan blöja tills hon gick o la sig :)
O då var vi ute o lekte också :)!


Ha en fortsatt bra dag!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0