en inbyggd klocka

God morgon, uppe med tuppen idag igen!
Alicia öppnade sina vackra två blå kl 7!
Och liam har varit hungrig hela natten känns det som, gav han ersättning innan jag somnade kl tolv, sen har han vaknat kl 2, 5 och 7 för att äta! Och jag har somnat sittandes varje gång, och vaknat en timma efteråt av att jag har nackspärr! Så då har jag lagt ner Liam i sängen, så har det inte tagit länge så har han velat äta igen..
Verkar som att han tar igen sig o äter upp sig så han börjar att följa kurvan :p
 
Jaa nog har vi varit bortskämda, från att alicia har sovit länge på morgonen till att ha fått en inbyggd väckarklocka på kl 7!
Behöver jag ens säga att jag är trött?
Tur att hon gillar att ligga kvar i sängen o mysa ♥
 
Får se vad denna dag har att erbjuda?
Lite sugen på att fara till storheden och gå på det nya H&M.. Hade vela köpa ett svart fleece ställ till Alicia, köpte ett igår då vi var på stan från cubus, ett grått, men det var loite tjockare, gillar mer H&M´s eftersom att dom är tunnare..
 
Var med min älskade mormor och barnen på stan igår.
Åt lunchbufé på waldorf och sedan gick vi runt på affärerna.
Barnen fick varsitt klädesplagg av momma, Liam fick en jumpsuit och alicia fick en tunika+legging..♥
 
Igår kväll var vi över hos grannen, kollade en riktigt bra film!
 
Näe ska gå till sängen o mysa lite med mina älskade barn innan jag fixar till mig ♥
 
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0