Bokat o klart!

Då var det bokat o klart!
Den 27 november åker jag och barnen ner till pappa i 2 veckor :) Lääääängtar!
Hade sån tur att vi fick plats i samma plan som mormor kompis, Sonja, och på hem vägen åker jag samma plan som sonja och mommo :) Så då slipper jag åka i planet själv med barnen, det var de jag oroade mig mest för, nog för att Alicia är så lugn av sig, men ändå ..
TACK farmor för födelsedags presenten(hon betalar halva resan)!
ÅÅH va kul se ska bli!
Men måste fixa lite saker tills dess..
- Pass till Liam
- Uv dräkter till båda barnen
- En syskonvagn(som jag får låna av en kompis)
Säker en massa mer som jag just nu inte kommer på :p
 
 
Känns lite trisst att lämna Simon hemma, men han kan ju inte följa pga av jobbet :( Det kommer att spruta tårar från mig när vi står på flygplasten och ska säga hej då :(!!
Men då bestämde vi att vi ska unna oss en resa någon annanstans hela familjen :) Nästa höst!
 
Så nu har jag alltså 2 och en halv måndad på mig att gå ner minst 10kg! På måndag börjar jag med lchf, och tar hem gåbandet!!
 
Hade en helt underbar fördelsedag igår ♥ Det bästa av allt var att Simon var här på min födelsedag, första gången på dessa fyra år tillsammans, men så är de då man är född mitt i älgjakten ;)
Hade nära o kära här på frika hela eftermiddagen/kvällen ♥
När alla hade farit dammsög, skura och plockade jag undan o sedan satte jag arlset i soffan o tog det bara lugnt innan det var dags att gå till sängs!
 
Och fick otroligt fina presenter, trodde man hade slutat få presenter i den här åldern ;)
Fick en friggebod, parfym och en plastbunke av mommo o moffa.
En lampa och smycken av familjen Tandlund.
Pengar av svärmor m familj, mamma, ray, oscar o tonni, och även barnen fick presenter av tonni, kläder från PoP.
4 koppar med arsetter till av Elin.
En bukett med rosor och en övernattning på pitehavsbad av Simon ♥ Bara jag och han, men det blir ju inte fören jag slutat amma..
Och halva resan betald till pappa av farmor.
Så fick en heel del!
 
Nu har vi precis ätit sen lunch/tidig middag, och ska snart fara o hämta ut paketet som jag beställt från jotex och lagerhouse :)
Sedan ikväll ska vi bara vara hemma o mysa på, mormor kommer hit o sover, då Simon har farit upp till byn för att jaga!
Måste ha varit jobbigt för han att fara idag, då Alicia kramade om han o sa, Näää pappa, far inte! ♥
 
Hejpahej
/N
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0