Swish!

1 oktober, redan?! Vart försvinner dagarna?
Snart sitter vi samlad runt köksbordet, äter gott, sneglar på Kalle anka o väntar på att tomten ska komma o lämna klapparna! Och snart är det även 2013, känns som att det var nyss vi välkomnade 2012!

Helgen har flugit förbi med ilande fart!
Fredagen kom svärmor hit, så jag o barnen gick över till tandlund's o umgicks, på kvällen tittade vi film, så var inte hemma fören efter tolv nångång..

På lördag slog Alicia upp sina vackra två blå just efter 7(!!!), hon verkar ha fått en inbyggd väckarklocka ställd på den tiden! Har inte hänt sen hon föddes!
Men idag sov hon till 9.30 :) Fast inte fick jag sova för de, för då har Liam varit värken sen kl 4 typ! Först ammade jag han, då var han nöjd o somnade om i en timma, sen vaknade han just före sex och var jätte ledsen, nästintill otröstbar, trodde det var magknip så jag gick upp för att lulla han, men blev inte böjd, så tillslut satte jag mig o amma, o då blev han nöjd och började att äta!
Slutade amma efter 40 minuter, och försökte få han att somna om, men han blev olycklig igen, så jag klev upp och satte mig i soffan o titta tv med honom i famnen, då var han faktiskt nöjd, skratta o låg o pratade(i ca 10 min), för sen började han att gråta igen.
Så då gjorde jag en flaska med ersättning o han han, först efter den blev han nöjd och somnade!!
Såå jag tror alltså att han inte alls nöjer sig med mina tissar mer, det är för lite i dom helt enkelt! Det har nog minskat mycket efter att jag börjat ge ersättning också, så får se hur länge jag kommer att amma..

På lördagen for vi alla till Piteå o shoppa loss :)
Och på kvällen kollade vi film igen :)

Igår så kom äntligen pappan i huset hem, efter att ha varit o jagat hela helgen.
På kvällen for vi till Elin för att fira henne i efterskott :)


Nu sitter jag här o rapar Liam, ska gå o fixa håret för att sen fara o möta upp Elin på dollar, sedan åka därifrån till kommun butiken och sen på babysång :)
Middagen ska vi äta hos mommo o moffa, så slipper tänka på den idag också :) skönt!
Dom skulle bjuda på ärtsoppa, men vet inte riktigt om man jag vågar äta det, Liam kanske får magknip?
Så jag skulle få köttbullar o makaroner :)


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0