Mys

Vilken mys fredag det var igår ♥

Först var vi på Leos, med Elin, Jenny, Malin och Karin plus alla våra barn :)
Alicia var lite skeptisk till allt i början, ville mest bara hålla mig i handen, men efter ett tag där inne släppte hon lös, då fick man klättra och åka rutschkana :) Och hon ville absolut inte därifrån!
Liam låg så snällt i vagnen medans vi var där :)

När vi for därifrån hängde vi upp nästade Nicoline ♥
Lagade tacos till middag och sen efter middagen satte vi oss i soffan, med godis och efterätt o bara mös resten v kvällen ♥

Idag har jag och Nikki varit på Arcus marknaden, och mormor kom hit o var med barnen medans, guldvärt då det hade varit omöjligt att gå med syskonvagnen där inne!
Fyndade endast en bok till Alicia :p

Nu har nikki farit hem, och jag sitter i soffan och titta hockey, Liam ligger här brevid mig och sover, och Alicia följde med Anton över till faster, och snart kommer dom alla över hit :)


Ha en fortsatt trevlig kväll!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0