Helgen

Helgen har spenderats uppe i byn, där vi välkomnades med snö på backen :)
Kom fram rätt sent på fredag kvällen.
 
Lördagen for karlarna och Linnea o jaga.
Vi kvinnor och småbarn gick ut för att leka i snön, tog även en promenad ner till affären för att handla det som fattades till middagen!
Middagen bestod av Tacos och älgkött i bitabröd, sjuuukt gott!
Efter middagen så spelade jag, linnea, ellie och gammel mommo svarte petter där vi fick oss ett gott skratt varje gång linnea fick svarte petter eller om någon tod den av henne :p
På kvällen mös vi bara på, bastade och tittade på tv, så mycket bättre bla.
 
Även idag har vi varit ute o njutigt av vädret, har känts som vår ute!
Vi tog fram lill skotern så barnen har fått pka första skoterturen idag :) Och det gillades, vi fick knappt in dom!
Efter middagen for vi hem till stor staden igen.
 
Väl här hemma har vi packat upp väskorna, startat en tvätt och jag o alicia har byggt med duplo, medans simon kollade slutet på ett avsnitt av SoA som jag redan sett :p Så nu håller jag på att föra över resten till usb:et, så ikväll blir det att fortsätta se SoA :)
 
I natt ska vi ha Alicia utan blöja för första gången :) Får se hur det går, spännande!
 
Har jag berättat att vi testade att ge Liam mat i torsdags?
Potatis och palsternacka, var ingen höjade alls, han såg riktigt äcklad ut :p Och i fredags testade vi ge han lite vatten, och det var heller ingen höjadre..:p
 
Sitter och blir masserad i nacken medans jag skriver, inte illa ;p
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0