god morning

Tidig uppstigning i detta hus idag, bara för att vi inte har någon tid att passa, och hade kunnat sova länge idag!
Så här istter jag, faktiskt ganska pigg ändå och äter frukosyt, Alicia busar med liam ♥ Det är så härligt att se dreas syskonkärlek, hur glad liam blir när han ser Alicia, och hur hjälpsam och omtänksam Alicia är med lillebror ♥ Det värmer i hela kroppen!
 
Var nog lika bra att vakna nu, för vi har en kille här som håller på att flytta vårat vattenutkast som i nu läget är INNE i garaget, och han ska givetsvis flytta ut det!
Han ska även koppla in golvvärmen i garaget.
 
Idag ska vi fara på Leo´s med ett gäng mammaor och barn, ska bli kul :)
Innan det ska vi mötas upp för att ta en promenad!
 
Mannen i huset far upp o jagar i helgen, så ikväll kommer Nicoline hit för lite kvällsmys med oss ♥
 
 
Igår efter att vi lämnat gumman på dagis for vi in till stan, mötte upp elin och isabelle för att ta en promenad, i vanlig ordning :)
 
På kvällen tog vi det bara lugnt, Simons arbetskompis Martin var här.
Bjöd på middag, så enkelt som pannkaka, och sen tittade vi hockeyn :)
Grabbarna satte igång våran nya dator och router som vi köpte igår, men det vill inte riktigt funka som det ska, när vi kollade bredbandkollen visade det att vi bara får ut 7/100, och det är ju helt åt fanders!
 
Nu ska jag plocka undan frukosten, sen sätta mig på golvet o underhålla mina barn, ena får ligga på täcket o gympa, och jag o alicia ska leka med duplo, hennes nya favvo grej :)
 
Ha en bra dag, för det ska jag ha!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0