Bootcamp

Det var nånting som vi var o provade på igår. Mamma bootcamp, speciellt framtaget för mammor efter förlossning.
Faktiskt rätt så kul! Hade lite otur med vädret bara, var härligt då det små duggade, men sen började det att spö regna!
Var riktigt tungt pass! Och det känns i kroppen idag, saaaaatan vilken träningsvärk!
Ni vet en sån där träningsvärk då man gruvar sig för att sätta sig på toaletten, eller kliva in i bilen osv..

Men trotsade träningsvärken ikväll och for in till stan, mötte upp Elin och Jenny för att köra intervallträning, löp/pw!
Är riktigt förvånad över hur länge och mycket jag orkade springa, för att vara första gången i mitt liv, och 3.5 månad efter förlossningen. Var jätte kul, och jobbigt så klart, men då är det bra att man är fler som kan peppa varandra!
För jag är mer en sån som ger upp då det blir jobbigt o tungt, och det är då man har 50% mer att prestera!

Skönt att man har kommit igång igen med att motionera!

Nu ska jag äta mina ägg som jag nyss kokat, och en liten tallrik med gröt, för sen ska jag dejta kudden, är trött som tusan!
Barnen sover sen länge tillbaka, efter en dag med dagis, bus och lek :)
Liam har får vara med mommo och ray idag medan slag for o storhandla, kändes konstigt att vara o handla helt utan barn och karl, men ack så fort det gick :p!

God natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0