Så är det.

Go kväll..
 
Hade en rolig och trevlig kväll med brudarna igår!
Började kvällen med att äta tacos, och sedan fortsätte det med skratt, surr, bowling och dans!
Men måste erkänna att det här med att gå ut inte är min grej nå mera, roligare på förfesten! Fast så har det ju egentligen alltid varit?
Fast jag älskar att dansa, oftast därför jag velat gå ut också, men nu är ju all musik mixad, nästan så att man måste ta exctacy för att tycka det är kul att dansa till sån musik! Efter mitt tycke.. Jag gillar mer att dansa till latino och R&B! Och till och med dom låtarna var remixade! 
Men som sagt, hade det iaf kul :)!
 
Formen idag är faktiskt bra!
Har väl dom vanligaste och lättaste symtomen på bakis.
- Sugen på något, men kan inte riktigt sätta fingret på vad. Lika att prova sig fram ;)
- Törstig, ett stort glas med is vatten, mmmh..
- Liiite segare och tröttare än vanligt, men ändå människa.
 
Men var väldigt mysko igår, kom hem, åt lite "fylle mat" som bestod av vatten och hårtbröd med smör på, inte det godaste men hittade ingen annat som gick snabbt att göra, och var inte så sugen på att dricka en shake!
Gick o la mig, somnade och efter någon timma vaknade jag av att jag mådde vääääldigt illa, så var tvungen att spy, men inte mycket, så vart det bra sen och somnade om! Aldrig hänt förr!
 
Halv åtta vaknade jag av att Liam spydde ner sängen(efter han ätit), och Alicia hade kissat i sängen.
Så Simon duschade av gumman, medans jag renbäddade, tack och lov hade vi pisskydd!
Efter det var barnen piggare än piggast, och det var ingen av oss vuxna.. Så vi låg kvar i sängen, liam snackade och Alicia klev upp( ingen aning vad hon gjorde uppe), men efter ett tag kom hon tillbaka.
Kl 9, klev Alicia och Simon upp, då hade både jag och Liam somnat om :)
Och kl 10 vaknade gossen, så då kom Simon och hämtade han för att jag skulle få sova vidare, och det var väldigt skönt, sov till 12!
 
Klev upp och åt frukost, som bestod av kokt ägg och hårtbröd med smör på :p
 
Efter frukosten började jag och Simon att plocka/städa till här hemma.
Och när vi var klar med det satte vi oss i soffan, hela familjen för att titta tv, och då somnade gumman sittandes :p
Vi hade precis bestämt oss för att fara på barnenhus och köpa skrollan dockan som var på helgkapanj flr 199:-(annars kostar den 399:-), så Simon fick fara dit själv för att köpa den, eftersom jag aldrig kör dagen efter!
 
När barnen + Simon vaknade efter deras eftermiddags vila for vi till Mc donalds för att äta middag.
Och det är sista gången jag äter där! För nu har jag fått det bekräftat en sista gång, jag börjar ALLTID må illa efter vi ätit där. Så hädanefter när vi ska vara onyttiga och äta ute så blir det MAX! Sådeså!
 
Nu väntar vi på att solsidan ska börja, fast vi har missat dom två sista avsnitten, pga av att vi tittat SoA istället..Men äsch, vi ser det iaf..
Och efter det blir det att titta det senaste SoA avsnittet!
 
Jojustja, våra grejer från Jultidigarna har kommit, beställade från en liten tjej här i byn :)
En hamburgepress, en lchf bok och en dassbok!
 
Och en till sak, funderar starkt på att ta PT-Online av Olga Rönnbäck!
Följer henne på Facebook, har har suttit och läst lite på hennes blogg, fan vilken grym tjej!
Och sjukt vad hon har hjälp andra att gå ner i vikt. Hon har lagt upp för och efter bilder på en massa tjejer, helt sjukt! Dom som säger att det inte går, eller att dom inte kan bli smal, det är Bullshit! Med HÅRT arbete går allt.
Och det som är bra är att hon är inriktad på mammor efter graviditet ..
 
 
Nu ska jag mysa med min underbara och älskade familj
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0