LYX

God morgon.
Denna härliga lördag skippar jag shaken till frukost och fuskar med att äta 2st hårdbrödmackor med egen gravad lax och en kopp te till det! MUMMA! Laxen blev riktigt god!
 
Gårdagen var väldigt trevlig! Mycket skratt och prat!
Blev dock 600kr fattigare efter ljuspartyt, men det är det värt! Simon höll på att trilla v pinnen då jag sa vad jag handlat för, svaret blev: På LJUS?! Haha :)
När det var slut for Simon iväg på krogen med några arbetskompisar.
Jag och barnen lutade oss tillbaka i soffan och tittade tv.
Matti kom förbi senare för att kolla film, men filmen han had emed sig hade jag redan sett, så då satt vi bara och surrade :p
 
Idag ska vi äta middag här, vi och familjen Wikström/Stenman :)
 
Men innan det har vi en del att fixa inför Loppisen imorgon, som jag och ellie ska stå på :)
Ta ner några grejer från vindan som ska märkas, även fara ner till förrådet på Tuna och kolla om det finns nånting att sälja därifrån!
 
Hade även velat hinna fara förbi Kvantum för att se min vackra kompis Nicoline, hon är en av dom tio kandidaterna i Norrbottens Lucia 2012 :) Jag och en annan kompis skickade in henne i smyg :p
 
Nu ska jag fortsätta njuta av min goda frukost!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0