Jag älskar dig ♥

Idag är det fyra år sedan vi blev VI ♥
Det har varit fyra fantastiska och händelserika år!
2009.04.01 blev vi sambos
2009.06.29 föelovade vi oss
2010.07.17 blev vi föräldrar till våran älskade dotter
2011.11.10 blev vi husägare
2012.06.25 blev vi föräldrar igen, till våran älskade son
Som sagt, fyra helt underbara år, och många, många fler ska det bli!
Bara du har nyckeln till mitt hjärta, bara du kan få mig att känna som jag känner!
Jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig, du betyder allt!
Tack för att du gett mig dom underbaraste barnen i världen!
Tack för att du är du!
Jag älskar dig för den du är, mest av allt!
 
Prinsessan är nu på dagis, Liam står och hoppar i sin nya hoppstol :) Han verkligen älskar den!
Vi köpte den åt han i måndags, en tidig julklapp :)
 
Igår var vi äntligen och gjorde passet till gossen, så nu slipper jag känns en inre stress för det! Nu är det bara resten kvar att känna inre stress för,(packningen, flygningen och allt annat)!
Efter vi gjort passet för vi en snabbis till Kappahl för att köpa en ny overall till Alicia, och det blev det flerfärgade :) Hon var så himla fin i den!
Och idag när jag tog på henne den sa hon, -Mamma, jag vill åka skoter med pappa nu, brrrrmmm.. ♥
För igår när vi höll på att prova overallerna sa Simon att nu kan vi åka skoter :p
 
 
Måste ju berätta att jag är världens stoltaste mamma.
Idag har Alicia varit helt blöjfri(bortsett från när hon gör nr 2) i 10 dagar ♥ Mammas stora tjej ♥
 
Idag ska vi fara o fotografera Alicia, dagisfoto.. Eftersom hon hade vägrat ta det på dagis, så får vi fara till studion och ta den, tycker jag är jävigt bra! Eftersom alicia är så blyg kan det gå bättre då vi är med!
 
Och på tal med blygheten. Den blir värre och värre känns det som.
Hoppas att det växer bort, annars kommer det bli jobbigt för henne :(
För hon är så blyg när det är nya ansiktet, som här för npgon dag sen när jag lämnade henne på dagis, så började hon att stört grina och krampa fast i mig, ville inte att jag skulle gå, och mycket var för att dom hade salgit ihop två avdelningar, så det var så mycket nya ansiktet, och ingen fröken hade just då (tid) att ta henne, så hon fick lite smått panik! Men efter tag(ibland tar det länge) så går det över..
Frågade igår när jag hämtade henne från dagis om det brukar släppa eller om hon är blyg och försiktig hela dagarna, då sa dom att det är från dag till dag, men att när Tim är på dagis så är hon mycket tryggare.
Men att hon ändå leker mycket med dom andra, men hon är bara lite mer försiktigare och avvaktande innan hon ger sig in i en situatin, och det är väl samtisigt bra. Men HOPPAS att blýgheten försvinner!
 
Näe nu ska jag ge min son lite uppmärksamhet!
 
/N
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0