Dagen D är kommen, ikväll ska vi slå klackarna i taket ;)!
Känns som en evighet sedan, där efter nervositeten.
Men nu är ju frågan: Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag ha håret? Hur ska jag sminka mig? Vilken färg ska jag ha på nagellacket? Vad ska jag ha för skor?
Världsproblem, eller hur?
 
Nåväl, gumman är feberfri, och har varit det sen igår!
I torsdags kväll hade hon 39.8, och när vi vaknade hade hon 37.3.
Såg igår att en till tand håller på att komma upp, den som är längst in, så en ganska stor tand. Det förklarar nog febern..
 
Jag och Alicia tog en promenad till Bygårds imorse för att köpa bröd till frukosten.
Så hela familjen har ätit frukost tillsammans, även jag!
Kändes som att det är bäst att äta något idag då man ska inta lite alkohol :p
 
 
Måste bara skryta om hur lycklig jag är, och hur lyckligt lottat jag är som har världens bästa fästman och barn ♥
Jag älskar er så oerhört mycket, utan er vore jag luft!
 
Och med dom orden avslutar jag detta inlägg!
 
/N
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0