BUUUUU

Redan fredag! Vars tog resten av veckan vägen?
 
I onsdags var jag o liam på stan med elin och isabelle, blev en hel del shpaande :) Nya kläder till båda barnen, och billigt blev det då jag hade rabatt och vissa kläder var reade, då är det alltid lika kul stt shoppa :)
 
Middag blev vi bjudma på, hos Tandlund´s, skönt att slippa laga mat en dag iaf!
Efter middagen for vi in till stan för att kika på ljusspelet, mötte upp mamma och Ray där :)
Var riktigt härligt väder, skönt att få vara ute!
Barnen fick leka av sig lite i lekplasten innan det var dags att åka hem.
Jag, barnen, mamma och ray tog bussen till Tuna :) Där Ellie, Simon och Liam mötte upp oss!
Hade 2 överlyckliga barn på bussen :)!
 
Igår skulle vi fara åp babysång, så alicia fick vara ledig från dagis, men det blev inte att vi gick , då Elin kollat fel på sitt schema :)
Så det fick bli en hemma dag med städ och lek! 
Skönt att ha städningen bort gjort då det kommer folk hit ikväll :) Ska ha ljusparty, så barnen och mannen skickar jag över till grannen :p
Ska bli trevligt!
 
Nicoline kommer hit innan, så då ska vi äta älgkött i pitabröd till middag :)! Mumma! 
 
Nu idag har vi hunnit göra mycket jag och alicia, slängt ihop två sortes pannacotta, plockat,ritat, gjort en halloween pumpa och nu är pumpafrörna i ugnen och rostas :) Liam har sovit medans vi donat på. Men nu är han vaken, och sitter i sin bumbostol och busar med storasyster :p
Det som är kvar att göras till ikväll är att skura och slänga ihop en kladdkaka!
Hade öven vela hinna på bolaget, då min karl kanske ska ut senare ikväll, och ska tänkte faktiskt unna mig en cider eller två till middagen imorgon :) Då elin, dan och isabelle kommer för att umgås så här på halloween(eller allhelgona) :)
 
 
Ha en trevlig helg allesammans!
/N
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0