Ont ont ONT

God morgon!

Solen skiner och graderna stiger, härligt!
Simon är o lämnar prinsessan på dagis efter en lång ledighet därifrån, fast får bli en kortdag idag, och blir långledig efter idag också :p

När han kommer tillbaka ska vi inta lite frukost, sätta på oss arbetskläderna sen gå ut o måla huset!


Natten har varit rätt så jobbig, visste fan inte hur jag skulle ta mig upp då jag skulle kissa, hade så fruktansvärt ont! en tillslut tog jag mig upp o vaggades till toan..
O nu på morgonen hade jag också mer ont än vanligt, så idag fick simon kliva upp med Alicia, för jag kunde inte :(
Hoppas bäbis vill komma ut snart och att alla krämpor försvinner när den tittat ut! För nu gör det bara onadre o onadre för varje dag som går ..

Näe nu kom karl hem så nu äta lite frukost, ta en panodil sen ut o måla!


Ha en bra dag!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0