Inge gungeligung nå mera...

Vart en snabb visit i byn, for igår efter 2 nångång och kom hem idag kring 4 :)
Men nu har vi då en bil med nya dämpar :) Var över till finland o laga den, eftersom det är mycket billigare där!
Vilken skillnad det är att köra/åka i bilen, nu gungar den inte som ett psyk...

Haft fullt upp sen vi kom hem, varit barnvakt åt Tim, så vi har målat, lekt, badat o tittat på Pippi :)
Och i mellan åt så har jag smitit undan för att dammsuga o för att hänga lite tvätt..
Medans vi har varit här inne så har Simon varit ute o oljat in ändträt på huset så nu är det gjort och imorgon börjar vi måla :)
Än så länge har dom bara lovat regn torsdag, så hoppas det håller i sig så också!

Nu har jag precis kommit ut ur en välbehövd dusch, hade egentligen behövt ligga i ett varmt bad för att lindra smärtan i kroppen, men hade ingen lust med det!
Börjar bli ondare o ondare nu, och på nätterna också! Varje gång jag ska upp ur sängen för att kissa så gör det förbaskat ont, o stel som bara den är jag också!
Och ligger jag förlänge på ena sidan har jag skit ont i höften!
TUR att det inte är så länge kvar nu..

Näe nu ska jag fortsätta äta mina goda frukter o sätta mig i soffan tillsammans med mina 2 älsklingar ♥

Längtar att få gå o lägga mig i den renbäddade sänge, finns inge bättre än att vara ny duschad o krypa ner i en renbäddad säng! Gudomligt skönt..

God natt!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0