Huller om buller..

God morgon ♥

Startade dagen med att mysa med min älskade dotter, innan det var dags att klica upp för att göra oss i ordning till dagis!

Medans S förde henne dit så hoppade jag in i duschen, o sen åt vi frukost tillsammans.
Även idag avnjöt jag 2 glad nypressad apelsinjucie, sååå sjukt gott!

Gjort iodrning pizzasallad som vi ska ha till middagen idag :) Blir viktväktar pizza, mmmmh ..


Hade tänk gå ut o sätta mig o sola, men dom där förbaskade molnen kom ivägen :( Kanske klär på mig lite extra o går ut ändå!

Igår var vi o inhandla ett staket, som vi ska ha runt hela gården :) Det enklaste staket som finns.
Men det kändes livsviktigt att ha staket, speciellt när vi bor så nära vägen!
Så klart så ska det målas vitt :) Kommer bli snyggt..
Var o köpte blomlåderna också, så nu fattas det bara att köpa utemöblerna.. O bygga altanen så klart :) Men det kan vi inte göra fören kälen har gått.. Oså ska vi ju måla huset innan, o det blir nog i slutet av dena månad, OM vädret tillåter, får hålla tummarna!!

 


Näe om jag skulle ta på mig nå kläder o gå ut för lite friskluft!


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0