Boka o klart!

Ja då var det bokat o klart, på torsdag ska vi till Daniel photo o bli fotade :) Spännande!
MEN har ett problem, va faaan ska vi ha på oss??
Han tyckte jag skulle ha ett par jeans, till svar fick han att jag inte kommer i några jeans, men han tyckte det bara var charmigt om man inte kan knäppa igen dom.. Fast problemer är inte riktigt de, jag får inte ens upp dom ovanför knäna, är det lika charmigt eller ???
O va ska Alicia ha på sig? O Simon?
Enklast hade varit om jag bara hade bh o trosor, men då ser de ju dumt ut om jag har det dom andra har kläder..
ÅÅh sånt här gör mig galen, hjälp någon !!

Jaja, nog pratat om det.
Nu ska jag samanfatta helgen.


I fredags var det kalas för älskade Tim, som blev 2 år ♥ Tiden går för fort!
Tänk, snart fyller Alicia också 2, REDAN ?!
Så det var fullt hus hos familjen Tandlund. Svärmor, svärfar, jens(simons bror), S mormor o morfar va också där, o har varit här hela helgen :)
På kvällen for ja o Simon o hämtade upp mamma o Ray för att sedan fara till kulturenshus för att se på Kapten röd :) Blev en lyckad kväll, höll på i 4 timmar, och STÅ plats var det!
Fast det var ju förband och nån komiker innan kapten röd splade, så vi gick till baren i mellanåt, tur de, för jag hade aldrig klarat av att stå rakt upp o ner i 4 timmar! Var nog jobbigt att stå först 30 minuter o lyssna på Scaburbian, o sen drygt en timma för att lyssna på Kapten röd :p Fast då hade jag valt helt fel skor också, så dom fick jag ta av mig till slut eftersom fötterna svällde upp :p

Lördagen spenderades på stan med familjen och svärmor, svärfar, jens och barnen :)
Shoppade faktiskt ingenting, eller jo nu ljög jag, alicia fick 2 bar långärmade tröjor, ett par jeans legings o en tunika :)
Och Jens inhandlade kostym till studenten och balen :) Skit snyggt va de!
Middagen blev på max, enkelt, snabbt o gott :)!
Kvällen var lugn, hade så jäkla ont i kroppen efter allt springades på stan, inte lätt att vara gravid längre, nu börjar det bli riktigt tugnt..


Idag har vi gått på vårmässan, och som vanligt är det ingenting man hittar, samma sak varje år, men endå går man :p Men det är ju tidsfördriv iaf :)

Prinsessan somnade just innan 19, SITTANDES i soffan, o samma simon :p 2 utslagna hjältar efter helgen.
Fast stor hjärtat vaknade precis, så nu ska jag fixa mig nån frukt sallad o sen sätta mig breved han o invänta BB!
Ha en fortsatt trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0