Första o sista gången!

Long time no see!

Jobb helgen är nu äntligen över, fast egentligen skulle jag ha jobbat delad tur idag också, men har bara jobbat morgon passet, min kropp säger ifrån! Pallar inte jobba först hela veckan o sen 2 delade turer efter varandra! Men jag gav det ett försök iaf!

Idag kommer äntligen mina hjärtan hem från korpis!
Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag saknar dom!
Faktiskt första gången jag är utan min prinsessa mer än några timmar, har aldrig sovit utan henne heller. TUR att dom for igår o bara är till idag, annars hade jag fan i mig dött!
Kom många tårar igår då jag skulle säga hej då(blödig som jag är).. Även när jag kom hem efter jobbet igår kväll, det var så tomt o ensamt! Ingen liten ängel som sprang rajt i min famn o sa "MAMMA"! HUJA. Första o sista gången!


Mamma saknar o älskar dig oerhört mycket
  


I fredags var vi på shopping tur, Alicia har fått sig en vår/höst outfit, så himla nöjd blev jag!
Även fått 2 par byxor och en tunika :)
Jackan är rosa med knall orange.



Dammsugaren vill bli rastad, och solen försöker visa mig hur jävla dammigt det är! Men jag oooorkar inte, har för ont.
De är bara det att känner jag mig själv så kommer jag inte klara av att ligga o titta på skiten! Blir tokig..
Och att jag är förjävla uttåkad gör ju inte saken bättre!

Alltså va gör man då man är karl och barnfri? Mer än att sakna ihjäl sig!
Kanske ska tappa upp ett bad? eller...
Kolla BB avsnittet jag missade i fredags? eller...
Kolla hockeyn som börjar snart? eller...
Bara sova bort några timmar så är mina hjärtan snabbare här?
Jaa den som lever får se..

Påtal om nå annat, fasiken va härligt det är när vårvädret är här! Man blir så pigg o glad. Att solen kan ge en så mycket enegri. Fast det finns en stor nackdel till att det är varmt, då tinar våran "fina" gård fram!
Hela gården kommer att vara som en enda stor geggamojja! Men barnen lär ju gilla det iaf :p




På återseende!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0